پيگريني: دربي منچستر خاص است
ديويد مويس در پايان فصل گذشته و در پي کناره‌گيري الکس فرگوسن از دنياي مربيگري جانشين وي در منچستريونايتد شد.

به گزارش فارس، مويس تاکنون عملکرد قابل قبولي روي نيمکت شياطين سرخ از خود نشان داده اما بسياري بر اين باور هستند که گرفتن هفت امتياز از چهار ديدار ابتدايي اين تيم در ليگ برتر انگليس نمي‌تواند قابل قبول باشد.

مانوئل پيگريني نيز که از ابتداي فصل جاري هدايت منچسترسيتي را به دست گرفته و پيشينه کار در رئال مادريد را نيز در کارنامه دارد در مورد حضور مويس گفت: به هيچ وجه نبايد فکر کرد کسي که جانشين الکس فرگوسن شده هيچ فشاري را تحمل نمي‌کند. مربيگري در تيم‌هاي بزرگ از جمله منچستريونايتد همواره شما را زير فشاري بسيار زياد قرار مي‌دهد. البته اين فشار بد هم نيست زيرا شما مي‌دانيد در اين تيم‌ها بايد چه کارهايي انجام دهيد.

پيگريني و مويس روز يکشنبه و از ساعت 18 و 30 دقيقه به وقت تهران نخستين حضور خود در دربي شهر منچستر را تجربه خواهند کرد. پيگريني شيليايي اعلام کرده مي‌داند اين ديدار تا چه حد براي باشگاه و هواداران آن اهميت دارد.

«براي حس کردن فشار و حساسيت دربي منچستر نيازي نبود که سرمربي منچسترسيتي شوم اما حضور در اينجا و زندگي روزمره به شما نشان مي‌دهد که اين ديدار، يک پيکار بسيار خاص است.»

ديويد مويس در زمان به دست داشتن هدايت اورتون رکورد بسيار خوبي مقابل منچسترستي به جاي گذاشته به شکلي که در هشت ديدار تنها يک بازي را با شکست به پايان برده بود.
کپی بدون ذکر منبع حرام است

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:پيگريني,دربي منچستر, | 13:38 | نویسنده : امیرحسین رسولی |
  • سیتی جاوا
  • تمپ بلاگ